اگر مى خواهيد چراغ خورشیدی حیاط را با قيمت بسيار ارزان و مقرون به صرفه انتخاب کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید. حتما به سایت و نمایندگی ها و فروشگاه هاى آنلاین مراجعه کنید تا ارزان ترین قيمت، لامپ شلنگی smd های مختلف خورشیدی را در مدل های متفاوت را در اختيار شما قرار دهند. شما مى توانيد آن ها را با كمترين هزینه نسبت به بازارهای دیگر خریداری کنید. قیمت چراغ خورشیدی حياط به دلیل توزیع عمده، عموماً پایین ترین نرخ بازار و با کیفیت ترین مدل می باشد.

قیمت استثنایی چراغ خورشیدی حیاط درجه یک در مشهد

ویژگی های چراغ خورشیدی درجه یک

 ویژگی های چراغ خورشیدی درجه یک مشترى باید در لحظه خريد به ویژگی‌ ها و خصوصیات چراغ خورشيدى صنعتی آن توجه کند. آنها را در اندازه و ابعاد دلخواهى كه مد نظرش است سفارش دهد تا چراغ ایده‌ آل خورشیدی با کیفیت به دست آنها برسد. آنها ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند و معمولاً به صفحات چراغ خورشیدی نصب شده است و در بالای ساختمان متصل می‌ شوند. از جمله ویژگی های لامپ شمعی کملیون خورشیدی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نصب آسان: این چراغ ها برای روشنایی بدون دردسر، ایده آل هستند. با تنظیم بی سیم و بدون سیم به سادگی می توان نورپردازی كرد. نصب چراغ ها در عرض چند ثانیه آسان است.

بادوام: هر چراغ خورشيدى شامل یک باتری قابل شارژ AAA 1.2V 300mAh Ni-MH برای استفاده طولانی تر است. باتری در طول روز به طور کامل توسط انرژی خورشیدی شارژ می شود و در هنگام غروب به طور خودکار روشن می شود و قبل از اینکه دوباره شارژ شود، 6-8 ساعت دوام می آورد.

مقاومت بالا: هر چراغ مقاومت در برابر آب دارد، از جنس پلاستیک جامد ساخته شده است و می تواند در برابر انواع آب و هوا برای استفاده چند فصل در فضای باز مقاوم باشد. آنها برای آراستن مسیرهای پیاده روی، مسیرهای باغ، باغ، عرشه، پاسیو و موارد دیگر مناسب هستند.

گزینه مناسب برای هر موقعیتی: چراغ های خورشیدی باغ همچنین گزینه ایده آل برای خانه سازی و باغبانی است.

وزن کم: این چراغ ها دارای وزن کم هستند و به راحتی حمل می شوند و برای مکان های مختلف مناسب هستند. وزن کم و مقاومت بالا باعث افزایش محبوبیت چراغ خورشیدی شده است.

دمای مناسب: این چراغ ها دارای دمای 6500 کلوین هستند و برای محیط زیست مناسب هستند.

معرفی انواع چراغ های خورشیدی تولید شده در ایران

چراغ ‌های سیل خورشیدی و چراغ‌ های نقطه ‌ای نور متمرکز فراهم می‌ کنند و می‌ توانند در مواردی که به نور در زاویه نور گسترده است مانند: سالن‌ های کنسرت، پارکینگ ‌های عظیم، بلوار ها، زمین ‌های ورزشی، تاسیسات امنیتی نظامی و غیرنظامی، روشنایی نما، فرودگاه ‌ها، کارخانه ‌های تولید مورد نیاز است، مورد استفاده قرار مى گیرند. از انواع چراغ خورشیدی می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

چراغ‌ های خورشیدی دیواری خانگی مى توانند مستقیماً بر روی دیوار به حالت دیوارکوب نصب مى شوند و برای روشنایی ورودی‌ های خانه، دیوار هاى داخلی خانه یا حتی ورودی‌ های گاراژ یا سوله بسیار مناسب هستند.

چراغ‌ های پلکانی خورشیدی بسیار زيبا هستند و می‌ توان آن‌ ها را مستقیماً در انتهای هر پله و راه پله قرار داد. آن‌ ها فضا را بسیار مدرن مى كنند و می‌ توانند از آن‌ ها در فضای باز و داخل خانه استفاده شود.

چراغ‌ های چمن خورشیدی برای به نمایش گذاشتن گل هاى زیبا شما بسیار مناسب هستند، زیرا محیط ایجاد شده، توسط نورهایی که با گل‌ های متفاوت ترکیب می‌ شوند، شيك مى كند.

چراغ‌ های عرشه خورشیدی LED‌ هایی هستند که در طیف وسیعی از اشکال و اندازه‌ ها موجود هستند. آن‌ ها بیشتر در دیوارها، عرشه‌ها، پله‌ها یا پاسیوها استفاده می‌ شوند و نوع روشنایی را بدون نیاز به عبور از سیم فراهم می‌ کنند.

چراغ‌ های خورشیدی می‌ توانند برای روشنایی ستون ‌ها مورداستفاده قرار گيرد.

فانوس‌ های خورشیدی از آن‌ها برای کمپینگ، فعالیت در فضای باز یا فقط در حیاط خانه نصب کرد.

چراغ‌ های اضطراری خورشیدی برای استفاده در هنگام قطع برق بسیار مناسب هستند. آن‌ ها معمولاً دارای پاور بانك داخلی و لومن‌ های زیادی هستند كه در تاریکی سیاه و سفید هستند.

بررسی کیفی چراغ های خورشیدی موجود در کشور

بررسی کیفی چراغ های خورشیدی موجود در کشور این محصول دارای طراحی زیبا و شیک برای تمام سلیقه ها دارای 7 عدد چیپ led-smd بر روی پرژکتور با قابلیت حرکت ۹۰ درجه ای با نوردهی بالا و پرتاب نور عالی است. چراغ هاى خورشيدى دارای یک پنل خورشیدی (5.5 ولت)-(۲وات) با قابلیت تنظیم ۱۸۰درجه ای در جهات تابش نور خورشید برای نورگیری بهتر مى باشد. چراغ خورشيدى دارای باتری لیتیوم (۳/۷ولت)-(۲۲۰۰میلی آمپر) مدت زمان شارژ توسط نور خورشید (7 تا 8 ساعت) و مدت زمان نوردهی درشب (۱۲-۸ساعت) است. این چراغ زیبا و کارآمد در هنگام غروب و تاریک شدن به صورت اتوماتیک روشن می شود و در طول شب با روشنایی کم حدود (۳۰٪‏) می باشد.

این محصول نصب آسان و دو منظوره بودن را دارا مى باشد که هم میتوان چراغ را به دیوار و سطوح صاف نصب کرد و هم توسط پایه 18 سانتی میخی شکل که داخل بسته بندی موجود است. چراغ را به صورت ایستاده است و با فشار دادن پایه داخل زمین نصب کرد. جنس بدنه ساخته شده از مواد ABS می باشد که قدرت عایقی بسیار بالایی دارد و آن را مناسب استفاده در فضای باز نموده است. چراغ های این محصول دارای 7 رنگ می باشد که زمان روشن شدن به صورت خودکار رنگ آنها تغییر خواهد کرد. شما با فشردن دکمه تعبیه شده در پشت باتری می توانيد هر کدام از رنگ های مورد علاقه ی خود را ثابت نگه داريد.

صفر تا صد صادرات چراغ خورشیدی استاندارد

شرکت تولیدی و تجاری، بهترین تلاش خود را می‌ کند تا از طریق صادرات چراغ خورشیدی بيشترين ميزان ارز را به داخل کشور وارد کند. به خاطر همین چراغ های متنوع خورشیدی را در مدل های بسیار عالی و پر کاربرد با ویژگی های متفاوت تهیه و تولید مى كنند. آنها را با استاندارد ها و اصول هاى صادراتی به سمت کشور هاى خارجی ارسال می کنند. روز به روز بر صادرات و ارسال چراغ هاى متنوع خورشیدی افزوده مى شود. مشتریان خارجی آنها را مى پسندند و برای فضا هاى مختلف آنها را به کشور خود وارد می‌ کنند. کارشناسان میزان ارز آورى را با صادرات چراغ هاى خورشیدی، مورد بررسی قرار داده‌ اند و به این نتیجه رسیدند که هر ساله درآمد و سود سالیانه از طریق فروش چراغ های خورشیدی درجه یک و مرغوب به مشتریان خارجی حاصل می شود.

چراغ خورشیدی ترافیکی و تزئینی در فضاهای سبز و در میان مشتریان خارجی بسیار محبوب و پر استفاده شده است. آن ها حجم سفارشات خود را گسترده تر کرده ‌اند و به همین دلیل حجم ارز وارد شده است به کشور ايران هم افزایش پیدا کرده است. تمام تلاش تولید کنندگان و صادر کنندگان چراغ خورشیدی این است که ارز و درآمد بسیار خوبی را در کشور از طریق چراغ های متنوع ایجاد کنند و آنها را با درآمد زايى بسیار بالايى روبرو کرده است. از اين طریق صادرات شغل خوبی برای جوانان ایران حاصل شده است و بازرگانان و تاجران هم در زمینه ارسال چراغ خورشیدی فعالیت ‌های خود را گسترده داده اند.

فرآیند صادرات بسیار راحت و آسان بوده است. ابتدا کارشناسان و بازرگانان و تاجران هزینه‌ های گمرک و ترخیص کالا را انجام می‌ دهند. کشورهای مقصد مثل کشورهای هم جوار خاورمیانه و اروپا را مورد هدف قرار مى دهند و مشتریان خود را جذب می کنند. تمام سفارشات را مى گيرند و هر مدل از چراغ های خورشیدی كه پسند شد را بسته بندی مى كنند و به سمت کشورهای خارجی روانه می‌ کنند تا این مشتریان بتوانند دامنه انتخابى زیادی داشته باشند. صادرات چراغ های مرغوب و ممتاز خورشیدی به کمک راه های گوناگون به کشورهای خارجی صادر مى شود. تعدادی از آنها با کشتی و با قطار و از طریق راه های زمینی به سمت کشورهای خارجی ارسال مى گردد. تعدادی هم از اين چراغ ها به کمک هواپیما به سمت کشورهای همسایه فرستاده مى شود. افراد در این کشورها به دنبال چراغ های ایرانی درجه یک خورشیدی هستند چون به طور عالی و با کمترین هزینه مى توانند آن را تهيه كنند و همچنين روشنایی خوبی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. حجم واردات خود را افزایش داده است و خواستار چراغ های خورشیدی در انواع مختلفی از ایران هستند.

مرجع پخش چراغ خورشیدی حیاط با بهترین کیفیت

مرجع پخش چراغ خورشیدی حیاط با بهترین کیفیت بهترین فروشنده ها مى خواهند در سایت ها و نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین بهترین چراغ خورشیدی ایرانی را تحویل بگیرید. عرضه این چراغ های پرکاربرد خورشیدی کم مصرف در فروشگاه‌ ها با قیمت‌ های عالی و ارزان و باور نکردنی انجام می‌ شود. در فروشگاه برای چراغ های مختلف به صورت های مختلف نازلترین قیمت ها در نظر گرفته شده است. فروشنده اطلاعات کافی در مورد چراغ ها و مشتریان را داده و مشخصه های ظاهری و قیمت آنها و همچنین مشخص های دیگر در سایت‌ های اینترنتی آمده است. مشتری با مطالعه آنها می‌ توانند چراغ ایده‌آل خود را به صورت ایرانی و با جنس با کیفیت خریداری کند.

شرکت عرضه کننده، بهترین فروشندگان را دارا بوده است و بهترین چراغ های با کیفیت و مرغوب خورشیدی را در مدل های متنوع آماده و مهیا کرده است. همه این چراغها جنس ایرانی و مرغوبی به همراه داشته اند و توسط فروشندگان به مشتریان تحویل داده می‌ شوند. تمام چراغ ها کاملاً سالم و بدون نقص بوده اند و هیچ مشکلی در آنها دیده نمى شود. آنها می توانند با انرژی خورشید بهترین روشنایی را برای تمامی خریداران و مشتریان خود در فضاهای متنوع ایجاد کنند و با نور خورشید خیلی راحت و عالی کار می کنند‌. هر ساله شرکت عرضه کننده تعداد زیادی از چراغ های ایرانی با کیفیت خورشیدی را در سراسر نقاط کشورمان توزیع می‌ کند. عرضه آنها را با کیفیت های عالی انجام داده و مشتریان در تمامی نقاط کشور به این چراغ ها و خرید آنها برای خیابان و فضای سبز خود دسترسی دارند و می توانند بهترین آن را با خصوصیات و ویژگی‌ های ممتاز سفارش بدهند. از آنها استفاده های عالی و مطلوب در جهت روشنایی داشته باشند که بسیار عمر طولانی داشته اند و چراغ با کیفیت و با دوامی بوده است.

توزیع بی واسطه چراغ خورشیدی حیاط در کشور

چراغ خورشیدی در شهر های مختلفی از کشورمان شرکت های تولیدی را به خود اختصاص داده است که از جمله این موارد در کرج مى باشد. فروش چراغ خورشیدی در كرج در بازار ها به طريق مختلفی انجام می شود. نمونه ای از این موارد فروش مستقیم از تولید کننده است که مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد. امروزه چراغ های خورشیدی به عنوان یک محصول نوین و کاملا کاربردی شناخته شده اند. این چراغ ها انرژی خود را از نور خورشید می گیرند. عموما قابل حمل و سبک می باشند. توزیع کنندگان چراغ خورشیدی ۱۲۰ وات، تنوع زیادی از این چراغ ها را با ظرفیت های مختلف به فروش می رساند.

توزیع چراغ خورشيدى ها به صورت مستقیم است. یک چراغ خورشیدی اصل و درجه یک را تهیه کنند. شما به راحتی می توانید چراغ خورشیدی را به صورت غیر حضوری تهیه نمایید. در بازار فروش، شرایطی برای مشتری در نظر گرفته شده است تا بتواند چراغ مورد نظر خود را بدون واسطه خریداری نماید. فروش این چراغ ها بدون واسطه و به صورت مستقیم می باشد، قیمت تمام شده آن ها برای مشتری مناسب تر خواهد بود.

صادرکنندگان انواع چراغ خورشیدی حیاط به کشورهای عربی

صادرکنندگان انواع چراغ خورشیدی حیاط به کشورهای عربی چراغ خورشيدى که در تهران در مرحله تولید وارد می‌ شوند دارای کیفیت‌ های بسیار بالایی هستند. با توجه به تکنولوژی های جدید و به روز و با استفاده از روش‌ های نوین تهیه می شوند، در خارج از کشور دارای مشتری‌ های زیادی می باشند. به همین خاطر، صادرات انواع چراغ خورشیدی تهران توسط شرکت وارداتی معتبر انجام می شود. مشتری هایی که در سطح بین المللی خواهان این نوع از چراغ های سولار تولید شده در شهر تهران هستند نیز بتوانند این کالاها را خریداری نمایند. کیفیت تولیدات برخی شرکت های تولید کننده تجهیزات روشنایی مانند: پروژکتور قوی در حدی است که این وسایل را به کشور های دیگر نیز صادر کنند.

عراق جزء وارد کنندگان این تجهیزات می باشد. این لوازم از جهات زیر با یکدیگر تفاوت دارند: قیمت اشکال ابعاد، توان شرکت تولید کننده، کیفیت، با گستره کاربری، متفاوت تولید می شوند. مثلا انواع چراغ هاى خورشيدى قوی برای محل های برگزاری کنسرت ها یا سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ خورشيدى نیازمند برخی از وسایل و اجزای مختلف می باشد كه چراغ خورشيدى یکی از این اجزا می باشد. این محصول می تواند کارایی انواع مختلف چراغ را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. کشور ما یکی از بزرگترین صادر کنندگان چراغ خورشيدى به کویت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *