چراغ خورشیدی خیابانی چیست؟ چراغ خورشیدی خیابانی یکی از سیستم ها مستقل و به عنوان یکی از متداول ترین سیستم های برق خورشیدی است .که برای روشن کردن محوطه پارک ها بوستان ها، خیابان ها و امکان عمومی بکار گرفته می شود.

نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که نور خورشید را در طول روز ذخیره و جذب کرده و به عنوان باتری از ان در شب استفاده می شود از جمله مزیت های این دستگاه این است که می توانیم از ان در مصرف و کاهش صرفه جویی در هزینه نقل انتقال انرژی الکتریکی استفاده کنیم و نیاز خودمان را از برق برطرف کنیم و اینکه در سیستم بهره برداری از انرژی هم می توانیم به درجه بالاتری برسیم.

قیمت عمده چراغ خورشیدی خیابانی در معتبرترین فروشگاه

عامل اصلی تعیین کننده قیمت چراغ خورشیدی استاندارد چیست؟

عامل اصلی تعیین کننده قیمت چراغ خورشیدی استاندارد چیست؟ قیمت چراغ های خورشیدی به عوامل گوناگونی بستگی دارد این محصول بر اساس تنوع و مدل و… به دو دسته خیابانی و خانگی تقسیم می شود ما هرروزه شاهد استفاده از چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های جدید و مختلفی هستیم.

قیمت چراغ خورشیدی خیابانی، باغچه ای و باغی و…در بازار بسته به عوامل مختلفی دچار تغییر است همان طور که از اسم این محصول پیدا است برای روشنایی در باغها و باغچه ها خیابن ها و امکان عمومی و خصوصیی استفاده می شود و در حال حاضر این نوع چراغ از پر مصرف ترین لامپ های خورشیدی است.

برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت چراغ های خورشیدی عبارتند از:

•حجم و اندازه چراغ

•نحوه تامین انرژی لازم

•طرح و مدل چراغ

•مارک یا برند چراغ خو رشیدی

•محل ساخت چراغ خورشیدی

•نحوه عرضه چراغ

بررسی کیفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی

چراغ خورشیدی خیابانی به صورت زیبا و شکیل و مستحکم ساخته شده و دارای بدنه ای یکپارچه می باشد و به عنوان چراغ سولار شناخته می شودبرای استفاده از این چراغ خورشیدی نیازی به برق کابل و سیم کشی نخواهیم داشت و از طریق پنل خورشیدی موجود در قسمت بالایی چراغ انرژی خورشید ذخیره شده و به انرژی الکترکی تبدیل شده و سپس به برق تبدیل می شود و از ان برای روشن‌کردن چراغ خیابانی سولار استفاده می شود.

با کیفیت ترین تولید کننده چراغ خورشیدی خیابانی و ارزان قیمت در بازار از جنس آلومینیوم دایکست می باشد استفاده از آلومینیوم در چراغ خورشیدی خیابانی علاوه بر اینکه باعث استحکام بدنه چراغ می شود باعث تبادل حرارتی با محیط اطراف هم می شود و طول عمر چراغ سولار افزایش می یابد.

همچنین این چراغ پر کاربرد انواع مختلفی از لحاظ اندازه، مارک، قیمت و… دارد.

تولید کننده های این نوع چراغ های خورشیدی خیابانی عموما یک سایز استاندارد برای نصب چراغ سولار در نظر می گیرند که این این امر باعث راحتی نصب ان می شود وزن چرا خورشیدی خیابانی بسیار سبک است و بر خلاف مدل های قدیمی که سنگین بوده اند و جابجایی و حمل نقل ام سخت بوده است این چراغ های سولار جابجایی آنها به راحتی صورت می گیرد باکیفیت ترین چراغ سولار خیابانی از طریق کنترل شارژ mppt شارژ باتری را انجام می دهند که این خود دارای مزایایی است از جمله می توانیم به بهبود راندمان نوری، ذخیره ی قابل توجه انرژی ،امکان کارکرد در آب و هوای ابری بارانی قابلیت تغییر حالت مصرف بر اساس نیاز مصرف کننده است

بررسی هزینه های صادرات چراغ های خورشیدی

بررسی هزینه های صادرات چراغ های خورشیدی پرژکتور خورشیدی قوی به عنوان نوعی نورافکن می‌ تواند به صورت اتوماتیک در زمینه روشنایی کاربرد داشته باشد. این محصولات به عنوان نوعی پکیج روشنایی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید پروژکتور خورشیدی قوی در ایران در نمونه های مختلف انجام می‌ شود و این محصولات در انواع متفاوت به صورت صادراتی به دیگر کشور ها ارسال می شوند.پروژکتور خورشیدی دارای اجزا و سیستم های منحصر به فردی است که می تواند در زمانی که هوا تاریک است روشنایی را در محیط ایجاد نماید. از مهم ترین اجزای مورد استفاده در تولید این محصولات می توان به سلول های خورشیدی و پنل های خورشیدی اشاره کرد.

اساس کار پروژکتور های خورشیدی بر مبنای پنل خورشیدی جدا و کابل های مخصوص ضد آب صورت می پذیرد و قابلیت مهم این چراغ ها این است که می توانند در فضا های باز و در مقابل نور خورشید نیز مورد استفاده قرار گیرند. با تفسیر بهتر این موضوع می توان گفت پروژکتور خورشیدی قوی را می‌ توان هم در محوطه های باز و هم در محوطه های بسته مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از پروژکتور های خورشیدی در داخل سالن ها و فضا های داخلی ساختمان ها، پارکینگ ها، کارگاه ها و … دیده می‌ شود.

همچنین عوامل تاثیر گذار بر هزینه و قیمت صادرات این محصول به کشور های مختلف عبارتند از :

حجم و اندازه چراغ صادر شده

مارک یا برند چراغ خو رشیدی که صادر می شود.

•محل ساخت و تولید این محصول

•نحوه عرضه چراغ

عوامل موثر بر افزایش رونق فروش چراغ خورشیدی در بازار

یکی از انواع مختلف لامپ به صورت خورشیدی می باشند که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول از انرژی خورشید برای روشنایی استفاده می کند و منجر به صرفه جویی در مصرف برق می شوند. از این محصول در باغ، خیابان و چمن استفاده می کنند. مرکز خرید و فروش این کالا جدید ترین مدل های این نوع چراغ را در دسترس مصرف کنندگان محترم قرار می دهند.

در این مراکز این محصولات در مدل های مختلف و متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می گرد. کیفیت این محصولات کاملا تضمین شده است و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

همچنین عواملی که بر افزایش رونق و فروش این محصول تاثیر گذار بوده

۱- چراغ خیابانی ال ای دی مواد سمی بسیار کمتری در مقایسه با چراغ های خیابانی دیگر تولید می کند.

۲- راندمان نوری و راندمان الکتریکی بیشتر در این چراغ ها هنگام روشنایی خیابان

۳- روشنایی خیابان ها با سیستم قدیمی، یکی از دلایل گرمای زمین و ایجاد اثر مخرب گلخانه ای است. چراغ خیابانی ال ای دی نسل جدید چراغ ها است که گرمای بسیار کمتری تولید می کند.

۴- روشنایی خیابان با چراغ های خیابانی ال ای دی می تواند هوشمند شود. این یک گام مهم به سمت تکنولوژی شهر هوشمند خواهد بود.

۵- ویژگی های بسیار خوب این چراغ ها در سرعت روشن شدن و تنظیم زاویه پخش نور هنگام روشنایی خیابان

و دیگر موارد تاثیر گذار…

سفارش چراغ خورشیدی خیابانی از بهترین فروشنده

سفارش چراغ خورشیدی خیابانی از بهترین فروشنده خریدار قبل از این که هر کالایی را خریداری کند، به مرغوب و با کیفیت بودن و همین طور ارزانی قیمت مناسب بودن آن محصول توجه می نماید. در بحث چراغ خورشیدی نیز قضیه به همین منوال می باشد. این که چگونه چراغ خورشیدی با کیفت را انتخاب کنیم؟ یک پرسش عمومی است. برای آن شمار از کسانی که تازه می خواهند این محصول را بخرند، راه های متفاوتی وجود دارد.

برای نمونه می شود بهترین فروشنده چراغ باکیفیت را از بازار پیدا کرد. یا از همه مهمتر این است که کدام کارخانه چراغ خورشیدی مرغوب را می سازد؟ با پیدا کردن برندهای معتبر، راه برای شما هموارتر می شود و می توانید به بازار عرضه چنین محصولاتی رفته و خرید را انجام دهید؛ ولی خوب است که به این نکات هم توجه داشته باشید:

محصولات را حتماً با گارانتی بلند مدت تهیه کنید. به این شکل دیگر نگران خرابی و یا نیاز به تعمیر مجدد کالا نیستید.

پنل ها را بر اساس نوع مصرف خود بخرید؛ به این معنی که نه خیلی کوچک و یا بزرگ باشند.

سولارهایی را تهیه نمایید که بتوانند حتی در روزهای ابری نیز تولید انرژی کنند.

در بحث چراغ سولاری، باتری ها نقش اساسی را دارند. نوع مرغوب آن را تهیه کنید.

این چراغ ها مدل های متنوعی دارند و بهترین آن ها، دارای سنسورهایی اند که با تاریک شدن هوا، به صورت اتوماتیک، چراغ را روشن می کنند.

مراکز عرضه چراغ خورشیدی خیابانی به نرخ عمده

چراغهای دیواری خورشیدی در فضای باز ضد آب با افزایش تقضا برای چراغهای خورشیدی دیواری باعث محبوبیت هرجه بیشتر در بازار امروزه شده است و با کیفیت بالا مورد استقبال مشتریان قراره گرفته است.

همچنین چینی ها در کشور خود اولین بزرگراه خود را با کفپوش سلول های خورشیدی افتتاح کردند این بزرگراه دو طرفه می تواند دمای خود راه بالا ببرد تا در هوای زیر صفر درجه برف نشسته شده روی سطح خود را اب کند و مسیر را برای رانندگان ایمن تر کند به طوری که نرخ مرگ میر در این بزرگراه در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

بیشتر پروژهای مربوط با جاده های خورشیدی به خاطر هزینه های بالا و بازده کم با استقبال چندانی رو به رو نمی شود اما راهکار یی که چینی ها ارائه دادن با مدل های قبلی متفاوت بوده و احتمال موفقیت ان قابل ارزیابی می باشد و به همین دلیل استفاده از فناوری های نویین نظیر بزرگراه خورشیدی و توسعه حمل نقل در ان باعث شده این پروژه در دستور کار این دولت قرار گیرد.

طول عمر چراغ سولار خیابانی در حدود سی هزار الی پنجاه هزار ساعت است که عدد بسیار بالا و مطلوبی بوده است و بیان گر کاهش چشمگیر هزینه های تامین و مراقبت از چراغ خورشیدی است.

وجود حالت های مختلف ذخیره انرژی و کنترل شدت نور هوشمند باعث افزایش طول عمر باتری و چراغ می شود جزء محاسن یک چراغ خیابانی خورشیدی مرغوب است

یکی چراغ خورشیدی سنسور دار مرغوب و باکیفیت از نظر عایق بودن و اب بندی به طور کامل نفوذ ناپذیر می باشد .ودر اب و هوای مرطوب و بارانی حتی قطره ا یی اب به داخل ان نفوذ نمی کنند.

وجود سنسور ماکروویو برای یک چراغ خورشیدی خیابانی، بیانگر کیفیت بالای چراغ سولار است. زیرا از طریق سنسور تعبیه شده در چراغ خورشیدی شدت نور و حالات مختلف انرژی (Energy Mode) تنظیم وکنترل می شود تا بالاترین میزان شدت نور و ذخیره انرژی در طول شبانه روز، در دسترس باشد.

چراغ خورشیدی خیابانی در محل های مختلفی قابلیت نصب و اجرا دارد. اما مهم ترین فضاهایی که می توان چراغ خیابانی سولار را نصب کرد؛ عبارتند از:

محل های مسکونی و حیاط منازل

باغ، باغچه و پارک

محوطه پارکینگ

کمپ و فضای سبز

خیابان و معابر

چراغ خورشیدی خیابانی در توان و وات های مختلفی ساخته شده و عرضه می شود.

پرفروش ترین وات های چراغ خیابانی سولار LED عبارتند از:

چراغ خورشیدی خیابانی 10 وات

چراغ خورشیدی خیابانی 30 وات

چراغ خورشیدی خیابانی 40 وات

چراغ خورشیدی خیابانی 50 وات

چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات

چراغ خورشیدی خیابانی 90 وات

چراغ خورشیدی خیابانی 100 وات

تمامی مدل های با کیفیت موجود چراغ خیابانی خورشیدی دارای ریموت کنترل و سیستم کنترل از راه دور می باشد.

از طریق ریموت کنترل موجود بر روی چراغ خورشیدی خیابانی می توان تایمر، حالت انرژی، مود تغییر حالت و خاموش – روشن کردن چراغ سولار را انجام داد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که چراغ خورشیدی سولار خیابانی به صورت اتوماتیک، خاموش – روشن می شود و نیازی و خاموش – روشن کردن دائمی و هر روز نیست.

چراغ خورشیدی خیابانی از طریق سنسور تعبیه شده در آن در طول روز چراغ را شارژ می کند و در هنگام تاریکی و غروب آفتاب، به صورت خودکار روشن شده است. همچنین برای خرید این محصول به صورت با کیفیت و مناسب بودن قیمت می توانید به بسیاری از کارخانه ها، شرکت های دولتی و خصوصی و حتی فروشگاه های مجهز و مرتبط به این محصول مراجعه کنید.

مراجع خرید چراغ خورشیدی خیابانی با کیفیت بالا

مراجع خرید چراغ خورشیدی خیابانی با کیفیت بالا برای خرید چراغ خورشیدی با قیمت مناسب و ارزان مراجعه به مراکز اصلی تولید یا نمایندگی های مجاز بسیار موثر است . چراغ های خورشیدی در تهران مدل های متنوعی را به بازار ارائه داده است که می توان از ان به چراغ های خورشیدی باغی یا باغچه ایی ،چراغ های خورشیدی دیواری سولار دیوار کوب ،چراغ خورشیدی پروژکتوری با سنسور و ریموت کنترل و چراغ خورشید خیابانی با سنسور ریموت کنترل چراغ سولار تزئینی در رنگ های مختلف، چراغ سولار پارکی و … از انواع مختلف چراغ های خورشیدی در تهران هستند که از این طریق از تهران به اقصی نقاط کشور صادر یا فرستاده می شود.

چراغ خورشیدی خیابانی و باغچه ای یکی از محصولاتی است که در عرصه صنعتی بسیار پیشرفت داشته و میتوان انرژی الکتریکی را در خودش ذخیره کند و با تاریک شدن هوا این انرژی را به صورت خودکار روشن می شود.

با مراجعه به نمایندگی فروش چراغ های خورشیدی در یزد متوجه شدیم به دلیل فروش بالای این محصول بسیاری از افراد بر این تمایل دارند که نمایندگی در شهر خود داشته باشند.

ساختار بدنه چراغ خورشیدی باید طوری باشد که وقتی ان را در محلی نصب می کنیم بتواند انرژی کافی را برای تولید نور جذب کند و جلوه زیبا و خوبی را به محیط دهد.

انواع چراغ های خورشیدی یزد در طول سال گذشته به یک ثبات خاصی رسیده و باعث افزایش مشتریان خود شده است.

بهترین مدل چراغ دیوارکوب خورشیدی قوی پر نور و نصب ان در حیاط منازل و ویلا ها موجب کاهش هزینه برق مصرفی برای مشتریان شده است و هزینه های جانبی مربوط به سیم کشی و کابل کشی را نخواد داشت.

از معروف ترین چراغ های خورشیدی دیواری و سر دری که به چراغ خورشیدی فتوسل دار هم معروف است می توان به سلیقه خود مشتری اقدام به خرید و فروش کرد.

پروژکتور دیواری خورشیدی سنسور دار نیازی به برق دویست و بیست ولت و روشن خاموش کردن روزانه نداشته و انرژی مورد نیاز خود را از تابش آفتاب دریافت می کند که این نوع چراغ می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش مبلغ قبض برق داشته باشد همچنین انواع چراغهای دیوارکوب خورشیدی مجهز به سنسور های مختلف از جمله سنسور تاریکی هوا می باشد که به محض غروب آفتاب روشن شده و تا زمان طلوع خورشید تا روز بعد روشن می ماند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *