اگر قصد خرید انواع چراغ خورشیدی اصفهان را دارید در بازار های حضوری و غیر حضوری خدمات گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که در این جا موضوع مورد بحث ما بازار های شهری است که با کمک نمایندگی های فروش امکان پذیر می باشند. در نمایندگی ها انواع مختلفی از محصولات به فروش می رسد که نمونه ای از این موارد چراغ خورشیدی دیواری است که به نام آنها بر روی دیوار نصب می شوند.

تولید کننده چراغ خورشیدی در اصفهان با قیمت ارزان

مختصری درباره چراغ های خورشیدی استاندارد

مختصری درباره چراغ های خورشیدی استاندارد اگر در فضاهای محل زندگی یا محل کار خود حیاط و فضای سبز و محوطه سازی دارید قطعاً تا به حال به فکر روشنایی آن در شب افتاده اید، پس احتمالاً درباره چراغ های خورشیدی محوطه چیزی شنیده اید. درست حدس زده اید، چراغ های خورشیدی محوطه هنوز هم بسیار گران هستند، اما مزیت آنها این است که شما مجبور نیستید سیم کشی برای آنها انجام دهید.

تا زمانی که یک مکان نور مستقیم خورشید داشته باشد، می توانید چراغ های شارژی خورشیدی محوطه را در آنجا قرار دهید. در این مقاله، شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که چراغ های خورشیدی محوطه چگونه کار می کنند.

چراغ های خورشیدی محوطه بسیار جالب هستند زیرا تقریباً مانند یک ماهواره کوچک هستند. آنها نیروی خود را در طول روز تولید و ذخیره می کنند و سپس آن را در شب آزاد می کنند. این دقیقاً مانند ماهواره ای است که انرژی خورشیدی را در حالی که در سمت آفتابی کره زمین است ذخیره می کند و سپس هنگامی که در سمت تاریک قرار دارد از آن انرژی استفاده می کند.

معمولاً وقتی درپوش چراغ ها را برداریم متوجه می شویم که اجزاء بصورت کلی در یک محفظه ضد آب قرار گرفته اند که می توان در کل به این اشاره کنیم که چراغ های خورشیدی محوطه از این اجزاء ساخته می شوند. شما در کلیه چراغ های خورشیدی محوطه باتری، ال ای دی و برد کنترلر را مشاهده می کنید.

اگر سنسور نور را بپوشانید، لامپ ال ای دی روشن می شود. در طرف دیگر این ماژول یک مدول خورشیدی چهار سلولی قرار دارد که اندازه آن 2 اینچ در 2 اینچ (5 سانتی متر 5 5 سانتی متر) است و همچنین یک فتوسل. این فتوسل با تاریک شدن هوا لامپ ال ای دی داخل چراغ های خورشیدی محوطه را روشن می کند، دقیقاً به همان شکل که چراغ خیابانی در طول شبانه روز با تاریک شدن هوا بصورت خودکار روشن می شود.

معرفی انواع چراغ خورشیدی تولید شده در کشور

اساس عملکرد چراغ محوطه خورشیدی بسیار ساده است و شاید از آن اطلاع داشته باشید. در چراغ های ‏خورشیدی انرژی خورشید در طی فرایندی به نام اثر فتوولتاییک ( ‏Photovoltaic Effect ‏) به انرژی الکتریکی ‏تبدیل می شود. در موقع روز انرژی تولید شده در باتری های ‏gel-cell‏ با قابلیت شارژ مجدد ذخیره می گردد. ‏

سپس این چراغ ها موقع شب که نور خورشید وجود ندارد از انرژی ذخیره شده برای روشنایی شب استفاده می ‏کنند.‏ چراغ محوطه سولار را می توان به شکل های مختلف در محیط بیرون نصب و استفاده کرد. این نوع چراغ ها ‏صرف نظر از نوع و مدل ساخت، شیوه کارکردی یکسانی دارند.

این نوع چراغ ها صادراتی را با ریسه های بلند لامپ می ‏شناسیم که در فضای محیط بیرون و حتی فضای داخلی استفاده می کنند. از این چراغ ها بیشتر برای ‏مناسبت های خاص، لامپ های تزیینی دور باغچه و یا به شکل دکوراتیو استفاده می کنند.‏

این لامپ های محوطه برای روشنایی ایوان یا ‏جلوی درب ورودی خانه کاربرد دارند. هدف از نصب این نوع چراغ حیاطی، روشن کردن پله ها، ‏دیوارهای اطراف و تا حد امکان، روشن کردن محیط اطراف جلوی خانه است. با این چراغ ها می توانید ‏بدون نیاز به سیم کشی کل فضای مدنظر خود را روشن کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.‏

این نوع چراغ ها را می توانید بر روی هر ‏دیواری و هر قسمتی از فضای بیرون نصب کنید. با توجه به اینکه تابش نقطه ای دارند می توانید برای ‏بولد کردن بخش های محیط بیرون مثل مجسمه ها یا فضاهای محدود مثل فضای جلوی درب استفاده ‏کنید. ‏

این نوع چراغ محوطه خورشیدی عمده برای روشن ‏فضاهای بزرگ کاربرد دارند و بر همین اساس باید بهترین میزان نوردهی را تعیین کنید. از این چراغ ‏های حیاطی خورشیدی می توانید برای روشن کردن فضای جلوی درب منزل، اطراف خانه، باغچه، مسیر ‏حرکت ماشین ها در داخل ویلا و غیره استفاده کنید.‏

نکات مهم هنگام خرید چراغ خورشیدی ارزان

نکات مهم هنگام خرید چراغ خورشیدی ارزان نوع چراغ: توصیه می کنیم از چراغ های خورشیدی که دارای ال ای دی های چینی با کیفیت و بادوام هستند استفاده کنید چگونگی صادراتی، ال ای دی ها طول عمر بالاتری نسبت به دیگر چراغ ها دارند. همچنین LED ها نیاز کمتری به انرژی برای تولید روشنایی دارند. بنابراین بصرفه تر و قابل اعتمادتر هستند.

سلول و پنل خورشیدی: باید آگاه باشید که از چه نوع سلول خورشیدی در ساختار پنل خورشیدی چراغ شما استفاده شده است، پنل های خورشیدی از دو نوع سلول های مونوکریستال و پلی کریستال ساخته می شوند (در ابعاد یکسان سلول های منوکریستال راندمان بالاتری نسبت به پنل های پلی کریستال دارند) در چراغ های خورشیدی که در فروشگاه آرسااستور مشاهده می کنید از پنل های مونوکریستال با راندمان بالا استفاده شده است که کاملا مناسب و ایده آل هستند.

باتری: نوع باتری استفاده شده در چراغ خورشیدی و میزان ظرفیت ذخیره سازی آن نکته حائز اهمیتی در ساختار چراغ های خورشیدی است و تفاوت های قابل توجهی را در میزان کارایی و حتی قیمت چراغ ها ایفا می کند، در چراغ های خورشیدی آرسااستور تماما از باتری های قابل شارژ لیتیومی استفاده شده است که بدلیل ابعاد کوچکتر و راندمان بسیار بالاتر نسبت به باتری های اسیدی، نقش بسزایی در کیفیت، کارایی و همینطور طراحی ظریف و زیبای چراغ ها دارند.

میزان نور: برای انتخاب چراغ خورشیدی مناسب باید بدانید که به چه میزان نور احتیاج دارید، چراغ های خورشیدی با قدرت های نوردهی متفاوت ( لومن ) در بازار موجود می باشند. چراغ هایی که قدرت نوردهی آنها کمتر از 100 لومن هست را چراغ های دکوراتیو معرفی می کنیم این نوع از چراغ ها بیشتر مناسب برای نورپردازی ها و روشنایی محوطه پیرامون خود، روشنایی و نورپردازی اجسام، مشخص کردن مسیر یا فضاهایی که نیاز به نور لایت و ملایم دارند، می باشد. برای مکان هایی که نیاز به روشنایی بیشتر دارند باید متناسب با فضای خود چراغ خورشیدی با قدرت نوردهی مناسب را انتخاب کنید.

میزان تولید سالانه چراغ خورشیدی در ایران

بسیاری از روستاهای ایران برقشان رایگان است، زیرا آنها برق مورد نیاز خود را از خورشید تهیه می‌کنند، البته هزینه راه‌اندازی تجهیزات برق خورشیدی برای روستاییان را وزارت نیرو پرداخته است. با این حال خانه‌های شهری هم می‌توانند صاحب برق خورشیدی شوند. تنها نکته این است که شهری‌ها باید هزینه خرید و نصب تجهیزات خورشیدی را بپردازند و در انتها پس از چند ‌سال که هزینه نصب تجهیزات خورشیدی به عنوان سرمایه اولیه به جیبتان برگشت، برق خانه‌تان کاملا رایگان می‌شود.

ایرانی‌ها باید با سرعت بیشتری انرژی‌های تجدید پذیر مانند خورشید را جدی بگیرند. این نکته‌ای است که غالب کارشناسان به آن تاکید می‌کنند، زیرا ایران از نظر انرژی خورشیدی صاحب مزیت است. طبق اطلاعات مندرج در وب‌سایت سازمان‌ انرژی‌های تجدیدپذیر، ایران با داشتن ۳۰۰ روز آفتابی در بیش از دوسوم کشور و متوسط تابش ۴/۵ تا ۵/۵ کیلووات ساعت بر مترمربع در روز ازجمله کشورهایی است که پتانسیل بالایی در زمینه انرژی خورشیدی دارد. این درحالی است که به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در سبد کلی انرژی هنوز تجدیدپذیرها سهم نمایانی ندارند و سهم آنها به کمتر از یک‌درصد و حتی شاید کمتر از نیم‌درصد می‌رسد.

سیروس وطن‌خواه می‌گوید: ظرفیت برق تولیدی کشور حدود ۷۰‌هزار مگاوات (هر مگاوات یک‌میلیون وات) نیروگاهی است و کل ظرفیت نصب‌شده تجدیدپذیرها به ۳۵۰مگاوات نمی‌رسد. اما حالا ایران قصد دارد تا‌ سال ۲۰۳۰ میلادی، ۷۵۰۰ مگاوات برق از انرژی خورشیدی تولید کند که این میزان بیش از ٧ برابر برق تولیدی از نیروگاه اتمی بوشهر خواهد بود. هدف‌گذاری که دستیابی به آن چندان هم دشوار به نظر نمی‌رسد. بررسی‌ها نشان می‌دهد هر مترمربع، هر ساعت به‌طور متوسط ۲۲۰ کیلووات ساعت انرژی تابشی خورشید دریافت می‌کند؛ به عبارت دیگر اختصاص یک‌درصد از کل مساحت کشور با کارآمدی ۱۰‌درصد به انرژی خورشیدی منجر به تولید حدود ۹‌میلیون مگاوات ساعت روزانه انرژی می‌شود.

یک متر پنل خورشیدی چقدر کارایی دارد؟ همانطور که اشاره شد در 90‌درصد خاک ایران، بیش از 300 روز آفتابی وجود دارد که میزان تابش خورشیدی در این روزها حدود 1800 تا 2200 کیلووات ساعت بر مترمربع است. در بیشتر مناطق ایران به ازای هر مترمربع بیش از 5 کیلووات ساعت انرژی رایگان از خورشید دریافت می‌شود.

یک لامپ 20 واتی برای این‌که 10 ساعت در روز روشن خانگی باشد، به 200 وات ساعت انرژی نیاز دارد. به این ترتیب، با درنظرگرفتن این‌که در هر مترمربع 5‌هزار ساعت انرژی خورشیدی رایگان دریافت می‌شود، می‌توان با انرژی دریافتی از يك مترمربع از سطح 25 لامپ 20 واتی را به مدت 10 ساعت در روز روشن نگه داشت. بر این اساس، با اندک توجهی به انرژی خورشیدی می‌توان بدون نیاز به نیروگاه‌های دیگر برای تولید برق و انرژی در کشور از نیروگاه‌های خورشیدی استفاده کرد.

سفارش چراغ خورشیدی در اصفهان از مطمئن ترین فروشنده

سفارش چراغ خورشیدی در اصفهان از مطمئن ترین فروشنده خرید اینترنتی چراغ خورشیدی اصفهان دیوارکوب می تواند یکی از خریدهای متناسب با انتخاب مشتری باشد. شهر اصفهان یکی از بزرگترین شهرهای ایران است که دارای کارخانه‌ها و فروشگاه‌های بسیاری می باشد که متناسب با سلیقه مشتری کالای مورد نظر آنها را فراهم می نماید. در عصر امروز که بیشتر خریدها به صورت اینترنتی است سایت های بسیاری وجود دارد که می توانید با دیدن آنها از خرید اینترنتی چراغ خورشیدی نیز بهره مند شوید.

چراغ‌های خورشیدی نیز یکی دیگر از محصولاتی است که امروزه می توان به صورت آنلاین و به راحتی خریداری نمود. تنها باید قبل از خرید از اعتبار سایت فروشنده مطمئن شوید و جنسی که خریداری می نمایید به همراه گارانتی و با کیفیت بالا باشد تنها بدین صورت است که میتوان یک خرید شیرین و بدون نگرانی داشت.

شرکت‌های مهندسی بسیاری در شهر اصفهان وجود دارد که می توانید به صورت اینترنتی از آنها خرید نمایید. برای خرید اینترنتی چراغ خورشیدی اصفهان نیز سایت‌های بسیاری وجود دارد که می توانند جهت آسودگی و رفاه خرید مشتریان قیمت‌ها را به صورت اینترنتی به مردم ارائه دهند.

یکی از محصولات چراغ خورشیدی که در شهر اصفهان تولید می شود پایه‌های روشنایی خورشیدی می باشد که ورق استفاده شده آن در فولاد مبارکه اصفهان تهیه و تولید می شود. در زیر موارد استفاده آن برای شما عزیزان نام برده می شود: پارک‌ها کنار رودخانه‌ها روی پل‌ها مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارند موارد نامبرده شده از مهمترین موارد استفاده از پایه‌های چراغ خورشیدی میباشد که در طول روز انرژی خورشید را ذخیره و جذب می کند و در هنگام شب از انرژی ذخیره شده استفاده می نماید.

عرضه عمده چراغ خورشیدی در اصفهان توسط فروشندگان

قیمت چراغ خورشیدی در شهر اصفهان مانند دیگر شهرها بنابر قیمت ارز متغیر است اما با این وجود فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر بسیاری وجود دارد که با توجه به هزینه شما و کارایی بالای چراغ خورشیدی مورد نظری که در ذهن دارید می توانید یکی از بهترین‌ها را با کیفیت بالا خریداری نمایید.

چراغ خورشیدی اصفهان تولید شده با بهترین تجهیزات در بازار شهر های مختلفی از کشورمان مورد داد و ستد قرار می گیرد تا مشتریان بتوانند در هر سطحی که بخواهند نیاز های خود را بر طرف کنند. محصولات مورد نظر در انواع و اقسام مختلفی هستند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و بر همین مبنا نیز می توان آن ها را با قیمت های متفاوتی تهیه کرد.

اگر قصد خرید انواع چراغ خورشیدی اصفهان را دارید در بازار های حضوری و غیر حضوری خدمات گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که در این جا موضوع مورد بحث ما بازار های شهری است که با کمک نمایندگی های فروش امکان پذیر می باشند. در نمایندگی ها انواع مختلفی از محصولات به فروش می رسد که نمونه ای از این موارد چراغ خورشیدی دیواری است که بنا به نام شان بر روی دیوار نصب می شوند.

فروشگاه معتبر چراغ خورشیدی استاندارد در اصفهان

فروشگاه معتبر چراغ خورشیدی استاندارد در اصفهان خرید چراغ خورشیدی حیاط می تواند بطور کامل تامین کننده روشنایی فضاهای خارجی بوده و با توجه به شدت نور مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. چراغ های پارکی خورشیدی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که باعث می شود تا در همه شرایط آب و هوایی به بهترین شکل و با بیشترین بازدهی به عملکرد خود ادامه دهند. بطور کلی می توان گفت ارزان ترین مدل های چراغ خورشیدی مربوط به نمونه های تزئینی و باغچه ای می باشد که قیمت پایین تری داشته و از استقبال بالایی نیز برخوردار هستند.

نکات مهم و ضروری وجود دارد که مشتریان گرامی در زمان سفارش و خرید چراغ خورشیدی حیاط، رعایت کرده و نسبت به آن آگاهی داشته باشند. انواع چراغ های خورشیدی حیاط مجهز به پنل سولار هستند که وظیفه آن تبدیل انرژی خورشید به الکتریسیته و برق می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد رأی: 3

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *