لامپ های شمعی از نوع لامپ هایی هستند که به دلیل ظاهر متفاوتی که دارند، معمولا در دکوراسیون های اصیل و کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند. انواع لامپ های شمعی به قیمت عمده را می توانید در بازارهای مربوط به لوازم نور و روشنایی به راحتی پیدا نمایید. لامپ پایه شمعی معمولا از نوع  ال ای دی در لوستر ها مورد استفاده قرا می گیرد. قیمت لامپ ال ای دی در مقایسه با لامپ های حبابی گران تر است. از انواع لامپ ال ای دی، می توان  لامپ سوکتی لوستر، پریز برق توکار ایران فیلامنتی و لامپ ال ای دی سقفی را نام برد.

انواع لامپ های شمعی به قیمت عمده

تولید و عرضه لامپ شمعی در شیک ترین مدل ها

تولید و عرضه لامپ شمعی در شیک ترین مدل ها

بالاترین توان تولید شده برای لامپ های کم مصرف سرپیچ شمعی 18
وات می باشد. هر لامپ 18 وات استاندارد نوری معادل یک لامپ 100 معمولی خواهد
داشت. این نوع لامپ را می توان پر استفاده ترین نوع لامپ در میان لوستر ها نام برد.
در مقابل لامپ های هالوژن
،
کم‌مصرف‌تر از لامپ‌های رشته‌ای هستند اما سه برابر
ال ای دی ها و فلورسنت‌ها، مصرف انرژی دارند. هالوژن‌ها، علی الخصوص هالوژن سقفی، نور
ملایمی دارند و معمولا در نورپردازی‌های جانبی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.
نکته‌ منفی هالوژن‌ها، کاربردهای خاص و محدود و حساسیت آن‌ها و همچنین قیمت آنهاست. می توان گفت قیمت هالوژن سقفی در مقابل کاربری آن، بالاست. به‌همین دلیل، این
دسته از لامپ‌ها، کاربرد محدودی دارند و به‌صورت گسترده از آن‌ها استفاده نمی‌شود. در همین راستا تولید و عرضه پریز برق روکار بارانی شمعی در شیک ترین مدل ها، در دستور کار بسیاری از شرکت های تولیدی و فروشگاه های عرضه محصولات نور و روشنایی قرار گرفته است.

خرید لامپ شمعی با قیمتی مناسب در تهران

خرید لامپ شمعی با قیمتی مناسب در تهران

 وقتی نوبت به قیمت خرید لامپ
ال ای دی می‌رسد، نمی‌توانیم از قیمت آن دفاع کنیم. چراکه درمقایسه با لامپ‌های
دیگر پول بیشتری برای خرید آن می‌پردازیم. اما هنگامی که طول عمر، مصرف انرژی و
هزینه برق مصرفی آن‌ را درنظر بگیریم، می‌بینیم خرید لامپ های ال ای دی بسیار به‌صرفه‌تر است. 
بعضی از لوسترها لامپ شمعی
لازم دارند. برای این دسته از لوسترها لامپ ال ای دی شمعی و اشکی طراحی شده است. شما می توانید برای خرید لامپ شمعی با قیمتی مناسب در تهران، مراکز فروش را جستجو نموده و با مطالعه اطلاعات و قیمت های موجود، بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را در بین برند های معرفی شده داشته باشید.

مراکز عرضه و پخش لامپ شمعی در تهران

مراکز عرضه و پخش لامپ شمعی در تهرانبرای خرید انواع لامپ های ال ای دی، از جمله خرید لامپ فیلامنتی، لامپ سوکتی لوستر و سایر لامپ ها، می توانید مراکز عرضه و پخش لامپ شمعی در تهران را جستجو کنید. این مراکز با به نمایش گذاشتن انواع استفاده و کارایی لامپ ها، اطلاعات کاملی از این محصولات در اختیار مشتری ها و متقاضیان قرار خواهند داد. از آنجایی که تاثیر انواع مختلف لوسترها و همچنین تنظیم نور و روشنایی منازل تاثیر به سزایی در زیبایی و جلوه ی منازل دارند، با انتخاب بهترین مراکز خرید در تهران، یک خرید با کیفیت، مناسب و لذت بخش داشته باشید.

قیمت روز انواع لامپ شمعی در بازار کشور

قیمت روز انواع لامپ شمعی در بازار کشوربا توجه به تنوع لامپ های شمعی، و همچنین افزایش برندهای تولیدی این محصول، شاهد تنوع در قیمت روز انواع لامپ شمعی در بازار کشور نیز خواهیم بود. لذا تولیدکنندگان با قرار گرفتن در یک بازار رقابتی، سعی در افزایش کیفیت تولیدات خود خواهند نمود. همچنین به دلیل افزایش عرضه، در گذر زمان، کاهش قیمت لامپ شمعی و یا کاهش قیمت لامپ فیلامنتی دور از انتظار نخواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *