دکل های چراغ

لامپ شمعی مهتابی عموماً در مناطق پرتردد مثل پارک ها، چهارراه ها، پارکینگ ها و معابر اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع دکل های چراغ میتوان به دکل های تلسکوپی، پایه نوری یا برج روشنایی، دکل دوربین و دکل کنترل ترافیک اشاره کرد. از اشتراکات تمامی این دکل های چراغ؛ میتوان الزام نصب چراغ هشدار دهنده دکل را عنوان کرد. بهترین و پرکاربردترین نوع چراغ برای این سازه ها چراغ سولار چشمک زن می باشد.

از اشتراکات تمامی این دکل های چراغ؛ میتوان الزام نصب چراغ هشدار دهنده دکل را عنوان کرد. بهترین و پرکاربردترین نوع چراغ برای این سازه ها چراغ سولار چشمک زن می باشد.

مرکز عرضه دکل های چراغ

برای خرید و فروش عمده و جزئی لامپ شمعی نور سولار بهترین و راحت ترین روش، تماس با مرکز عرضه دکل های چراغ می باشد. دسترسی سریع، خرید ارزان، تنوع محصولات از مواردی هستند که به راحتی می توان به آن رسید. جهت سفارس خرید و فروش انواع چراغ هشدار دهنده دکل یکی از مسیر سایت سولار نور است که ارتباط برقرار نمودن با مشاورین فروش این مجموعه می تواند خرید را بسیار ساده و آسان نماید.

خرید از طریق اینترنت باعث می شود از تنوع محصولات مختلف در حوزه سولار آگاهی پیدا کرده و از اطلاعات فنی بروز و مفید چراغ اضطراری شارژِی و چراغ سولار چشمک زن اطلاع حاصل شود.

برای خرید و فروش عمده و جزئی ماشین انواع چراغ دکلی سولار بهترین و راحت ترین روش، تماس با مرکز عرضه دکل های چراغ می باشد. دسترسی سریع، خرید ارزان، تنوع محصولات از مواردی هستند که به راحتی می توان به آن رسید.

سفارش خرید و فروش دکل های چراغ

چراغ دکل مخابراتی و چراغ اضطراری شارژِی در حال حاضر نسبت به گذشته تفاوت های بسیاری کرده است. سفارش خرید و فروش دکل های چراغ در حال حاضر به صورت اینترنتی انجام می گیرد تا علاوه برسهولت در خرید در وقت مشتریان محترم هم صرفه جویی شود.

چراغ دکل خورشیدی به صورت کاملاً اتوماتیک عمل کرده و دارای برد هوشمند می باشد. برد هوشمند علاوه بر کنترل شارژ و دشارژ باتری بر روی راندمان پنل و چراغ دکل هم نظارت دارد. چراغ دکل به صورت خودکار در روز خاموش بوده و در هنگام تاریکی هوا روشن می شود. چراغ دکل خورشیدی (سولار) مثل مدل های قدیمی به فتوسل نیاز نداشته و خطا های موجود در کارکرد آن ها را ندارد و جدید تر می باشد.

دکل های این نوع چراغ معمولاً چند وجهی بوده و در بدنه دکل چراغ و بالاترین نقطه آن نصب می شود.

چراغ دکل خورشیدی به صورت کاملاً اتوماتیک عمل کرده و دارای برد هوشمند می باشد. برد هوشمند علاوه بر کنترل شارژ و دشارژ باتری بر روی راندمان پنل و چراغ دکل هم نظارت دارد.

فروشگاه اینترنتی دکل های چراغ

چراغ دکل سولار و چراغ هشدار دهنده دکل دارای کاربردهای متنوعی در ایمنی و اطلاع از خطر می باشد. با ارتباط و تماس با فروشگاه اینترنتی دکل چراغ می توانید در سریع ترین زمان ممکن از انواع چراغ سولار و قیمت آن با خبر شوید. چراغ دکل مخابراتی بر روی دکل های مخابراتی، اینترنتی، سیار و مونوپل الزام نصب دارد.

چراغ دکل کابلی با ولتاژ 12 ولت، 24 ولت، 48 ولت و بعضاً با ولتاژ متناوب 220 ولت بر روی انواع دکل و آنتن مخابراتی قابل نصب است. از مزایای این چراغ دکل می توان به ارزان بودن آن اشاره کرد.

چراغ دکل سولار با لامپ ال ای دی دارای بدنه محکم بوده و در برابر ضربه و تنش مکانیکی مقاوم است. این چراغ بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن خیلی راحت است.  این نوع چراغ برای دکل بندها بسیار مناسب است چون علاوه بر راحتی نصب و وزن بار آن خیلی کم است.

چراغ دکل سولار با لامپ ال ای دی دارای بدنه محکم بوده و در برابر ضربه و تنش مکانیکی مقاوم است. این چراغ بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن خیلی راحت است.  این نوع چراغ برای دکل بندها بسیار مناسب است چون علاوه بر راحتی نصب و وزن بار آن خیلی کم است.

بازار توزیع و پخش دکل های چراغ

روش مرسوم و سنتی برای خرید انواع چراغ دکل درتهران و سایر شهر ها، مراجعه به بازار و تهیه آن است. اما با گذشت زمان و رشد بازار توزیع و پخش دکل های چراغ؛ بهترین راه برای تمامی مشتریان در اقصی نقاط کشور، خرید و سفارش به صورت اینترنتی می باشد. بازار چراغ دکل بسیار متنوع و گوناگون می باشد؛ لذا تماس با یک مرکز توزیع و فروش معتبر می تواند علاوه بر تامین نیاز همکاران، این اطمینان و اعتماد را به وجود بیاورد که اجناس خریداری شده دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

چراغ دکل مخابراتی دارای لامپ ال ای دی علاوه بر پوشش 360 درجه کامل محیط، طول عمر بالایی نیز دارد. در بهترین شرایط طول عمر چراغ های ال ای دی به پنجاه هزار ساعت می رسد که در مقایسه با انواع مرسوم در گذشته بسیار با کیفیت تر و پرنور تر می باشد.

چراغ چشمک زن سولار انرژی مورد نیاز خود را از خورشید تامین کرده و نیازی به تغذیه از طریق سیم و کابل ندارد. انرژی ذخیره شده در یک باتری با کیفیت و پرقدرت ذخیره شده و با توجه به فرمان مدار و برد، شروع به کار می کند.

چراغ دکل مخابراتی دارای لامپ ال ای دی علاوه بر پوشش 360 درجه کامل محیط، طول عمر بالایی نیز دارد. در بهترین شرایط طول عمر چراغ های ال ای دی به پنجاه هزار ساعت می رسد که در مقایسه با انواع مرسوم در گذشته بسیار با کیفیت تر و پرنور تر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *