لامپ های ال ای دی، نسل جدیدی از سری لامپ های کم مصرف هستند. این لامپ شمعی مهتابی ها فناوری پیشرفته تری نسبت به لامپ ها فلورسنت دارند و از آنان نیز انرژی کمتری مصرف می نمایند، و همچنینی نور بیشتری پخش می کنند.

لامپ های ال ای دی به معنی دیود منتشر کننده نور است. این نوع از لامپ ها نسبت به لامپ های کم مصرف دیگر، میزان برق کمتری را به مصرف می رساند. لامپ های کم مصرف ال ای دی را از لحاظ فناوری این گونه تقسیم بندی کردند:

  • power LED: نخستین نسل از چراغ ال ای دی ها هست. این نوع از لامپ غالباً در دو قالب متعارف یک وات و سه وات می بینیم.
  • SMD LED: نصب زیاد آنان روی بوردها انجام می پذیرد و روشنایی فراهم می کند.
  • COB LED: در چند سال گذشته به گونه متدوال در ساخت لامپ های ال ای دی مورد استفاده قرار می گیرد.

لامپ ال ای دی نواری هفت رنگ، یکی از انواع دیگر لامپ شمعی نور های این مدل می باشد. این لامپ را می توان از فروشگاه های الکتریکی خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.

لامپ ال ای دی نواری هفت رنگ | فروش لامپ ال ای دی با بهترین قیمت

سفارش لامپ ال ای دی نواری هفت رنگ به صورت عمده

سفارش لامپ ال ای دی نواری هفت رنگ به صورت عمدهبرای سفارش لامپ ال ای دی نواری هفت رنگ به صورت عمده، بایستی به فروشگاه های مختلف و یا شرکت های تولید کننده مراجعه کرد. کارخانه های متعددی در ایران هستند که کارشان تولید انواع و اقسام لامپ های ال ای دی می باشد که یکی از مدل های آن، لامپ هفت رنگ است.

فروش عمده لامپ همچنین از سوی نمایندگی های این شرکت ها انجام می پذیرد. شما می توانید انواع لامپ های ال ای دی هفت رنگ را از نمایندگی های شرکت های تولیدی به صورت عمده در هر شهری که زندگی می کنید، تهیه نمایید.

ارائه کننده انواع لامپ ال ای دی

ارائه کننده انواع لامپ ال ای دیلامپ های ال ای دی در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند. در این جا به مدل های این نوع از لامپ اشاره می کنیم:

  • ریسه شلنگی و نواری
  • پنل های سقفی
  • لامپ ال ای دی دی تیوبی
  • چراغ های وال واشر
  • لامپ های ال ای دی فیلامنتی
  • لامپ های ال ای دی حبابی
  • لامپ های ال ای دی هالوژنی
  • و …

لیست قیمت روز لامپ ال ای دی نواری هفت رنگ

لیست قیمت روز لامپ ال ای دی نواری هفت رنگقیمت روز لامپ های ال ای دی نواری هفت رنگ را می توان از وب سایت های مختلفی به دست آورد که در کار خرید و فروش انواع لامپ ها می باشند. این وب سایت ها را می توانید به راحتی پیدا نمایید و تنها با چند کلیک، بهترین لامپ مورد نظر را خریداری نمایید. برای نمونه یکی از این وب سایت ها، قیمت روز لامپ های ال ای دی ریسه شلنگی با مدل 5050 هفت رنگ را، 1250000 تومان اعلام کرده است.

بازار خرید و فروش لامپ در ایران

بازار خرید و فروش لامپ در ایرانبازار خرید و فروش لامپ در ایران طبیعی می باشد که بالا است. این مسئله ربط مستقیم به جمعیت دارد و هر چه جمعیت بیشتر باشد، نیاز خرید لامپ بالا می رود. با سر زدن به فروشگاه ها و بازار لوازم الکتریکی می بینیم که بسیاری به دنبال خرید لامپ های کم مصرف به ویژه ال ای دی می باشند. لامپ ال ای دی کم مصرف از جمله بهترین نمونه های لامپ در کشور می باشد که هزینه کمی را نیز در بر می گیرد.

قیمت عمده لامپ کم مصرف

قیمت عمده لامپ کم مصرفقیمت عمده لامپ کم مصرف را باید از شرکت های مختلفی جویا شد که در کار تولید این نوع لامپ ها هستند. البته قیمت جهانی لامپ کم مصرف با آنچه در ایران اتفاق می افتد متفاوت است. در کشورمان قیمت عمده لامپ کم مصرف بسیار پایین تر است که آن هم بر می گردد به شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی که در این چند سال اخیر با آن دست به گریبان می باشیم.

بهرحال شما می توانید به نمایندگی های شرکت های مختلف تولیدی سر بزنید و از قیمت عمده لامپ کم مصرف اطلاع حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *